2016/02/26

Перейменування вулиць не потребує фінансових витрат


Як бути із документами на право власності?
Зміна поштової адреси будинку або квартири згідно чинного законодавства не є підставою для того, щоб переробляти свідоцтво на право власності.
Усі документи, які знаходяться на руках у власників, є чинними,  і юридичної сили не втрачають.
У випадку продажу майна, його дару чи передачі у спадок, коли людина звертається до реєстраційних органів, місцева влада
безкоштовно видаємешканцям довідку про здійснене перейменування, яку нотаріус долучатиме до справи.
Урезультаті, у витязі з реєстру прав власності вказується колишня адреса, а при оформленні нотаріальних договорів нотаріус, на основі рішення місцевої ради вказуватиме нову.
Так само при зміні назви вулиці не потребують термінового переоформлення документи, видані архітектурою та земельним відділом.
Що означає перейменування для приватних підприємців?
 Офіційна зміна назви вулиці  не є підставою для визнання будь-яких документів недійсними, тобто не буде становити ніяких проблем ні для державної податкової інспекції, ні для самих підприємців.
Чинним законодавством не передбачено обов’язкового внесення змін до свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або ліцензію, яку має суб’єкт господарювання, на здійснення певного виду господарської діяльності у разі зміни назви вулиці, номерів будинку.

1 коментар: